Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla pussel är välkomna.Visa bifogad fil 109143
Tror inte jag skrivit i denna tråden innan. Jag brukar lägga ett pussel med julmotiv varje jul, detta var årets. Ett väldigt lätt pussel, gjorde det på ett par dagar.
I övrigt brukar jag lägga 3D pussel, får de också vara med i tråden?
Harry Potter-nörd som jag är så är det byggnader från den världen jag pusslar.
Instämmer verkligen i att målade motiv är svårare men samtidigt gillat jag nästan det bättre. Speciellt pussel av "riktig" konst.Här är ett annat julpyssel jag lagt. Detta är lite svårare för bilden är målad med pensel så alla färger är bara ett enda blurr
Visa bifogad fil 109147
Det där la jag för några år sedan, det var kul!Visa bifogad fil 109158
Ser fram emot årets julpussel! Inte hunnit börja än dock.
Jag har köpt några på LekiaNu blev jag jättesugen på att köpa ett nytt pussel. Men jag orkar inte vänta på en internetbeställning. Vet ni vart man kan köpa disneys 1000-bitars i fysisk butik?
Toppen! Lekia har vi ju i stan. Blir att åka dit i morgon.Jag har köpt några på Lekia
Lekia och bokhandeln kan haNu blev jag jättesugen på att köpa ett nytt pussel. Men jag orkar inte vänta på en internetbeställning. Vet ni vart man kan köpa disneys 1000-bitars i fysisk butik?
Mitt senaste, som jag fick i julklapp och pusslade igår.Alla pussel är välkomna.