Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilda när hon var 8 veckor gammal.
Vilda som vuxen.
Lea som valp
Ännu en bild med Lea som valp
Lea som unghund (ja, jag får skämmas som inte hunnit med att ta några nya bilder där man ser mer av henne, hon har blivit vacker nu)
Jag ser inga bilder alls på dessa inlägg. Har även noterat att bilder saknas på enstaka inlägg i andra trådar. Någon som har någon idé varför?Chanel, åtta veckor gammal
Chanel (Visserligen hösten 2017, i brist på bra bilder. Men hon har inte förändrats sådär jättemycket).
Adblocker?Jag ser inga bilder alls på dessa inlägg. Har även noterat att bilder saknas på enstaka inlägg i andra trådar. Någon som har någon idé varför?
Vet inte, men det verkar vara tinypic bilder du inte ser?Jag ser inga bilder alls på dessa inlägg. Har även noterat att bilder saknas på enstaka inlägg i andra trådar. Någon som har någon idé varför?
OT men vad har han på halsbandet på vuxenbilden? Såg en hund med en sån idag men ägaren var typ 200 m bort så jag kom inte åt att fråga.Ammo som valp: (8-10v typ?)
Ammo som drygt 3 år:
Det är en liten bricka som sitter på Sprengers dyrare kedjor bara.OT men vad har han på halsbandet på vuxenbilden? Såg en hund med en sån idag men ägaren var typ 200 m bort så jag kom inte åt att fråga.
Jaha!Det är en liten bricka som sitter på Sprengers dyrare kedjor bara.
Ser ut såhär i närbild:
Vilda när hon var 8 veckor gammal.
Vilda som vuxen.
Jag har adblock men jag ser bilderna.Adblocker?
Har inte adblocker men Telia secure på telefonen som nog är boven i dramat.Jag har adblock men jag ser bilderna.
6 månader:
Visa bifogad fil 24214
Han är sjukt gulligSnart 2 år, han har fått mer päls i alla fall
Visa bifogad fil 24215