#puppychallange

R

Raderad medlem 94602

En liten spinnoff på tenyearchallange. Nu är ju 10 år lite mycket för en hund så jag tänkte valp vs vuxen får duga.

Här är Skägget. 2013 vs 2019 :)

PhotoGrid_1547766396900.webp

Hur gör ni för att lägga upp två bilder eller fler? Jag får direkt upp ett meddelande att jag endast får lägga upp en bild :(. Det är från datorn jag försöker lägga upp.

Hur gör ni för att lägga upp två bilder eller fler? Jag får direkt upp ett meddelande att jag endast får lägga upp en bild :(. Det är från datorn jag försöker lägga upp.
Du kan bara lägga upp en bild i taget från datorn. Lägger du in via länk kan du lägga in fler.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka