Pulsklocka

terwa

Trådstartare
Är ute efter en pulsklocka som har inbyggd gps och att den talar om under tiden jag tränar hur pulsen ligger till.
Är det Garmin Forerunner 210 som är den billigaste eller finns det någon annan på marknaden som är billigare med likvärdig funktion?
2000 spänn är lite saftigt tycker jag :)
 
Sv: Pulsklocka

110:an är ännu billigare. 995 kan man få en ny för. Annars kan du ju kolla blocket, där finns en del begagnade.
 
Sv: Pulsklocka

För 1695 kr får du Garmin Forerunner 310X med pulsband. 210:an får du lägst för 1395 kr. Billigast är den som Kakis nämner, det är föregångaren till 210:an. De två sistnämnda är något enklare klockor än den första, men fyller gott och väl dina beskrivna behov.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
770
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 954
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp