JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
pullarnosgrimma utan ringar
har sökt lite bland olika trådar men hittar inte riktigt svaret.
Hur ska en pullarnosgrimma
utan ringar sitta? visa gärna bilder på en korrekt anpassad sådan om det är någon som har!
Och varför ska den, om jag har förstått det rätt, sitta lägre än en pullarnosgrimma med ringar? Har de olika olika funktion?
Sv: pullarnosgrimma utan ringar
Jag har mina utan ringar sittandes så här:
Utrustning
Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som...
2
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Kläder & Bli fin
Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tror han kommer växa från de om du gör som du gör nu 🙂 inte undvika utan träna.
Knut går vissa promenader kopplad med för jag inte...
Nepenthe
Idag kl 16:23
Svar: 1 207
Visningar: 71 461
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Samma skog, helt olika 🌳🌲 Och här vill även den gamla vara med på bild 📸
Tajger
Idag kl 16:13
Svar: 541
Visningar: 32 860
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Rauh, ozami och kero kör vi på. Rauhs stora älgben när det ska räcka länge. Ska det lyxas till kan de få de med korv i mitten.
DeCloe
Idag kl 13:09
Svar: 20
Visningar: 680
Hund
Ridbyxor
Utrustning Jag älskar zaczess Ohio, men håller med dig om att zaczess ridbyxor med gylf är hemska! Då jag gillar verkligen deras tights, men inte...
Silje
14 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Haha, jag tyckte det var så himla fult med randigt 😅. Men fjordingar har ju mörk hud så det blev ju typ mörka ränder eller vad man ska...
Cattis_E
30 minuter sedan