Sv: Pudel?

Nån av er med pudel som ska ut och tävla i år?
Sätt gärna in lite nytagna bilder på era pudlar =)

Min pärla.
December
dec5.jpg

Senaste utställningen för 3 v sedan. Hon är nu 6 månader.
keya6man.jpg

Eller hur!? :love: Hittills har vi bara ställt på inofficiella men två starter har resulterat i 2 x Bir :)
I slutet av denna månad ska vi ställa på en officiell SPK utställning (dock inoff i valpklass då) men det ska bli kul, få en "riktig" bedömning på henne. :)

:D haha. Fast dom är väl inte så jättemycket att hurra för.

Bild753.jpg

Bild737.jpg

Bild413.jpg

Bild789.jpg

Elliott har blivit stooor grabb :D

Senast ändrad:

*kl*

Ursäkta trådkapningen, men vad har ni för försäkringar på era (dvärg)pudlar och vad kostar det? :angel:

QUOTE=Winni;10077034]Jag är lite nyfiken på den nygodkända färgen röd. Har någon bilder eller vet något mer om den, som om de bleks med åren?[/QUOTE]

Bilderna på Aki som Jånna la upp visar en röd pudel, han är nämligen röd :)

Här kommer lite bilder på min prinsessa

19441023.jpg

19441021.jpg

19441379.jpg

Han är 5 månader :)

Lupin
Elliott är försäkrad i Folksam, tror jag betalar runt 200? i månaden, är inte riktigt säker...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med...
2
Svar
27
· Visningar
439
Senast: MML
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 195
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka