Psyket hos Scarlet Knights avkommor?

Natasja

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av psyket hos Scarlet Knights avkommor? Jag vill gärna veta både hur de är i stallet och för vagn.

Sv: Psyket hos Scarlet Knights avkommor?

Jag hade en avkomma (mamma Giant Chill-sto) uppstallad hos mig från det att hon föddes tills hon var ett år. Hon var trevlig på alla sätt men kunde ibland bli stressad lättare än andra, tex när man skulle ut eller in i hagen och så där. Men hon var förståndig ändå så det gick att lugna henne. Bestämd av sig.

Liknande trådar

Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 556
Senast: Roheryn
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 420
Senast: 13579vas
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 831
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar