F
FriesianGirl
Smyger in för första gången på länge nu på buke då jag åter igen vart rejält dålig
(smyg in på hemsidan vår under vem e matte, så ser ni vad det e för fel på detta skröpel )
men hoppas hämta mig igen.
Jag har provat Western med min frieser då vi nu flyttat till western Ranch & allt el provat westernsadel rättare sagt...
& det var riktigt skoj tyckte både hon & jag trots ridförbud för min del eg
men några flygande byten fick vi tom till även om de inte är så super bra
Sadeln är så vacker & den enda i sitt slag i Sverige tydligen rent utseendemässigt ska tilläggas....
Vad tror & tycker ni kan vi passa inom western ?
( Ska tillägga att jag har usel balans & svårt med min sits att sitta ordentligt & bra pga olika olyckor bla som skett i kroppen )
Hoppas jag lägger tråden rätt nu , första gången jag är här inne på westren avd hoppas om inte annat på hjälp att lägga den rätt !
1 gången vi prova sadeln
3 gången vi prova sadeln
Vad tror ni el har jag skämt ut mig totalt nu
(Bilder & film har copyright att fotograf & videograf)
(smyg in på hemsidan vår under vem e matte, så ser ni vad det e för fel på detta skröpel )
men hoppas hämta mig igen.
Jag har provat Western med min frieser då vi nu flyttat till western Ranch & allt el provat westernsadel rättare sagt...
& det var riktigt skoj tyckte både hon & jag trots ridförbud för min del eg
men några flygande byten fick vi tom till även om de inte är så super bra
Sadeln är så vacker & den enda i sitt slag i Sverige tydligen rent utseendemässigt ska tilläggas....
Vad tror & tycker ni kan vi passa inom western ?
( Ska tillägga att jag har usel balans & svårt med min sits att sitta ordentligt & bra pga olika olyckor bla som skett i kroppen )
Hoppas jag lägger tråden rätt nu , första gången jag är här inne på westren avd hoppas om inte annat på hjälp att lägga den rätt !
1 gången vi prova sadeln
3 gången vi prova sadeln
Vad tror ni el har jag skämt ut mig totalt nu
(Bilder & film har copyright att fotograf & videograf)
Senast ändrad av en moderator: