Prova på trav ?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sofiaa
  • Startdatum Startdatum
S

Sofiaa

Hejsan.
Jag tycker trav verkar roligt.Själv håller jag mest på med hoppning men skulle vilja prova på trav. Vet någon vart man skulle kunna prova på det?
:smirk:

Sv: Prova på trav ?

Nej du billy det vet jag ej!xD skulle själv vilja prova western, eller vafan har typ provat de me wiwi:love:

kolla med närmsta travbana i närheten av dig!

alt. ngn tränare, eller ´så.. typ.. :p

Om du är ungdom, kanske det finns en travskola i din närhet. Annars söker du upp ett travstall och låter dig utnyttjas. Är det absolut bästa sättet för att lära upp sig.
gulan

Hejsan.
Jag tycker trav verkar roligt.Själv håller jag mest på med hoppning men skulle vilja prova på trav. Vet någon vart man skulle kunna prova på det?

Travskolan på närmaste bana!
ofta kan dom ordna små vuxenkurser å prova på för vuxna.. ( nu vet jag ju inte vilken ålder du har)

vad jag vet så finns det en del travskolor som kan erbjuda även köra stor häst inte bara ponny. där jag jobbar har vi 2 varmblod som medvärkar passivt( då och då)på travskolans kurser. då för dom äldre ungdommarna eller dom vuxna.

Hejsan.

Du kan juh alltid söka praktikplats hos nån tränare!!:idea:
Har själv varit på många bra ställen genom skolan!:banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
443
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
730
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka