Proteinet och den lille Islandshästen

Men om några få nöjda köpare stollt visar upp sitt foder för andra mindre nöjda köpare så kommer ju dessa att dras till den seriöse hösäljaren.
 
Problemet är att de som inte borde vara nöjda köpare inte är medvetna om det!
Jag har varit en sån själv så jag vet, "grönt&luktar gott måste vara bra hö!" :smirk:
Jag träffade min frälsare för tio år sedan och jag tycker fortfarande att detta med hö är svårt.
:confused:
 
Men du, det var just det jag försökte tala om. De som säljer slut, de säljer slut. Men det är fortfarande svårt att höja kvaliteten hos de andra så länge som köparna inte förstår vitsen med kvalitet och analyser...
 
I en övertäckt permobil med röstförvrängning då, eftersom du är så hemlig?

:rofl:* A S G A R V * :rofl:

Lyssnar dock gärna även under dessa omständigheter på allas vår odlingsguru :bow:


Vildvittra
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 179
Senast: Shixle
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 587
Senast: Fazeem
·
Foder & Strö Efter att ha fått analyssvaren på årets grovfoder satte jag igång och räknade foderstater. Då kvoterna är lägre än jag haft förr behöver...
Svar
15
· Visningar
3 013
Senast: Kodiak
·
Foder & Strö Har scannat bygdens höförsäljare inför flytt av häst (får köpa eget hö nu), tycker dock alla har ett högt energiinnehåll(?!), har matat...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp