Jag tror att dem tror att dem inte fick ut allt ordentligt när dem spolade första gången. Katetern ska väl hjälpa till med att se till att det sista kommer ut ordentligt. Jag tänkte ringa dem själv i morgon för maken blir ju så stressad att han glömmer bort alla miljarders frågor jag vill ha svar på. Om dem inte är på det klara med vad det är som är fel och att det definitivt är utsorterat hoppas jag att dem ringer någon för konsultation (annars gör jag det). Problemet är ju att maken skulle behöva åka hem, vet inte riktigt vart närmaste djursjukhus är i Örebro Men förhoppningsvis är han ok i morgon.
Oj, det var en superbillig (Drinkwell tror jag den heter), tänkte prova om han ens bryr sig om den till att börja med. Våran är en huskatt vi fick han från min farfar som var väldigt sjuk hela förra sommaren och hösten och inte kunde flytta tillbaka till sitt hus. Helfränaste katten jag någonsin haft, väldigt cool men mycket drag i på samma gång (före detta utekatt, men att sätta på han sele första gången gick som en dans t.ex.). Både jag och maken gissar på att han spenderar sin tid med att strimla allt tidnings papper i buren i så små bitar han någonsin kan, blandat med att klaga på personalen för att dem varken leker med honom eller släpper ut honom ur buren
Ingen öljäst här inte, så vet inte vad det beror på vilket är lite oroväckande.
Oj, det var en superbillig (Drinkwell tror jag den heter), tänkte prova om han ens bryr sig om den till att börja med. Våran är en huskatt vi fick han från min farfar som var väldigt sjuk hela förra sommaren och hösten och inte kunde flytta tillbaka till sitt hus. Helfränaste katten jag någonsin haft, väldigt cool men mycket drag i på samma gång (före detta utekatt, men att sätta på han sele första gången gick som en dans t.ex.). Både jag och maken gissar på att han spenderar sin tid med att strimla allt tidnings papper i buren i så små bitar han någonsin kan, blandat med att klaga på personalen för att dem varken leker med honom eller släpper ut honom ur buren
Ingen öljäst här inte, så vet inte vad det beror på vilket är lite oroväckande.