Propulsion

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Seabaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 217
  • Visningar Visningar 29 924
Av de strax över 26 miljoner som skulle betalas tillbaka är detyp 8 kvar.. går rätt fort när man har så otroligt fina hästar i stallet.
Propulsion är ju avelshingst i USA numera, han drar säkert också in mycket med tanke på att de skyltar med hans ”fina meriter”.
9500 $ kostar han att betäcka med.

Från Deo Volente Farms:
Winner of Group 1 races:
Finlandia Ajo (2016) Norrbottens Stora Pris (2016) Hugo Åbergs Menorial (2016) Norrbottens Stora Pris (2017) Hugo Åbergs Memorial (2017) Norrbottens Stora Pris (2018) Hugo Åbergs Memorial (2018) Åby Stora Pris (2018) UET Trotting Masters (2018) Olympiatravet (2019) Norrbottens Stora Pris (2019) Åby Stora Pris (2019) UET Trotting Masters (2019) Elitloppet (2020)
Winner of Group 2 races: Årjängs Stora Sprinterlopp (2018)
C.L. Müllers Memorial (2018)
Horse of the Year in Sweden 2019. World record 3140 meter (2 miles)

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: MayGrace
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 208
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
443
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka