Propulsion

Av de strax över 26 miljoner som skulle betalas tillbaka är detyp 8 kvar.. går rätt fort när man har så otroligt fina hästar i stallet.
Propulsion är ju avelshingst i USA numera, han drar säkert också in mycket med tanke på att de skyltar med hans ”fina meriter”.
9500 $ kostar han att betäcka med.

Från Deo Volente Farms:
Winner of Group 1 races:
Finlandia Ajo (2016) Norrbottens Stora Pris (2016) Hugo Åbergs Menorial (2016) Norrbottens Stora Pris (2017) Hugo Åbergs Memorial (2017) Norrbottens Stora Pris (2018) Hugo Åbergs Memorial (2018) Åby Stora Pris (2018) UET Trotting Masters (2018) Olympiatravet (2019) Norrbottens Stora Pris (2019) Åby Stora Pris (2019) UET Trotting Masters (2019) Elitloppet (2020)
Winner of Group 2 races: Årjängs Stora Sprinterlopp (2018)
C.L. Müllers Memorial (2018)
Horse of the Year in Sweden 2019. World record 3140 meter (2 miles)

Liknande trådar

Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Smulu
·
Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 670
Senast: Lenita
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: Pegasus63
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
357
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama