Programvara för tryck

S

shampiz

jag undrar om nån vet om det finns och vart man i så fall får tag i det, någon slags progrramvara med tillhörande apparater som man kan trycka upp motiv på t ex tröjor, muggar, musmattor och liknande.
Har försökt att söka på nätet men inte hittat nåt.
Det ska inte vara såna tröjtryck som man stryker på tröjor.
Hoppas någon förstår vad jag menar.Och vet vart man kan få tag i det.
 
Sv: Programvara för tryck

har inte hört om nåt annat än sånt man stryker på.
resten är nog så stora grejer.

men en reklamfirma kan nog trycka tröjor för ett par hundra säkert.
 
Sv: Programvara för tryck

För bra tryck och så är det ofta rätt dyrt tyvär.

Kjell o Co har rätt mycket grejor, tyvär är det nog stryckning som gäller, men de har ett bättre papper med vit bakgrund som blir riktigt sjyst.
 
Sv: Programvara för tryck

Det är screentryck du är ute efter om det ska vara beständigt. Hör med nån firma som levererar screenutrustning, Clubshop i Norrköping tex. Dom har hållit på ganska länge och vet vad det finns för grejer.
 

Liknande trådar

Äldre Jag är väldigt nyfiken, eller vetgirig snarare. Jag är medveten om att jag är det på en nivå som det säkert finns en diagnos på. Jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 615
Senast: Rosett
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
45 885
Senast: Efwa
·
Utrustning När jag började fixa med min transport så kom jag att tänka på det där med bomskydd/vaddering eller vad man kallar det - varför har man...
Svar
13
· Visningar
6 887
M
Hästvård Hej, nu kommer jag att skriva kanske världens längsta och mest ointressanta inlägg ni någonsinn läst, men jag känner att jag måste få...
Svar
19
· Visningar
1 463
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp