Programmeringsläger för barn

R

Raderad medlem 6459

Är det någon här vars barn har varit på programmeringsläger? Alltså såna där läger där de får lära sig att programmera och koda etc? Jag är på jakt efter ett bra till min systerdotter som hon kan gå på nästa sommar. Då är hon 10 år. Någon som kan rekommendera något bra?

OBS behöver vara i Stockholm.

Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)

Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)
Åh, deras hemsida har jag kikat på! Kul att det verkar bra! Jag gillar också att de har kombinationsläger, typ kodning och streetdance skulle passa perfekt till min systerdotter.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 490
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 496
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 268
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 835
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar