Programmeringsläger för barn

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 316
R

Raderad medlem 6459

Är det någon här vars barn har varit på programmeringsläger? Alltså såna där läger där de får lära sig att programmera och koda etc? Jag är på jakt efter ett bra till min systerdotter som hon kan gå på nästa sommar. Då är hon 10 år. Någon som kan rekommendera något bra?

OBS behöver vara i Stockholm.

Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)

Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)
Åh, deras hemsida har jag kikat på! Kul att det verkar bra! Jag gillar också att de har kombinationsläger, typ kodning och streetdance skulle passa perfekt till min systerdotter.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Badger
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka