Programändringar 2006!

A

adnamA

Jag tror inte att det finns nån annan sånhär tråd, annars får ni skälla på mej. ;)

Har ni sett att dom ska ändra LB:1! Jag är jättenyfiken på hur det ska ändras! Det råkar inte va nån som har det? Eller som vet varför dom tyckte att det skulle ändras..?

Sen ska det komma ett till LB-program, LB:0. Låter ju lite skumt. :p

Läs här om ändringarna: www.stallbacken.com/

Sv: Programändringar 2006!

SvRF har inte släppt de nya programmen än vad jag vet, så det är bara att vänta och se.....

måste bara påminna om att programmena som finns i länken i den tråden inte är de rätta...

Ja, det är väl det.. Hoppas man får dom ett tag innan tävlingarna drar igång bara, så man hinner programmera om hjärnan.. :smirk:

jag vill också veta så fort ngn vet, (LB, LA och MSV programmen)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: Mli
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 877
Senast: lizzie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 183
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar