Program - Rita stall?

Zinoida

Trådstartare
Har sett flera här posta jättefina ritningar i olika trådar och tänkte bara höra vilket program ni använder?
 
Sv: Program - Rita stall?

De flesta tror jag använder gratisprogrammet Sketchup, sök på google så kommer det fram. Väldigt roligt och inte så svårt att lära sig.
 
Sv: Program - Rita stall?

jag använder google Sketchup ^_^ väldigt beroende framkallande :D
 
Sv: Program - Rita stall?

man får se några tutorials(eller hur det nu stavas) och sen så är det bara att övning ger färdighet :D.
det som var jobbigast i början var att lära sig hur det olika axlarna var och rita efter dem :D. men nu går det på automatik och man kan göra mer och mer detaljerade saker :D
 

Liknande trådar

R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
842
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 315
Senast: manda
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 063
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp