Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åldersskillnaden minskar procentuellt settOkej så jag fick höra att jag ställde frågan som en idiot.
Såhär då - jag är 30. Snubbe är 49. 49-åring raggar och jag svarar att vi kan träffas när vår åldersskillnad minskat med 9 år. Han drar till med att vi kan träffas när den minskat med 9% istället.
Och ja, nu sitter en idiot och påstår att procenten aldrig minskar utan ökar i takt med stigande ålder och buke får hemskt gärna bekräfta att det är han som är en idiot och inte jag som alltså hävdar att procenten minskar i takt med stigande ålder.
Tusen tack! Då ska jag gnida det i ansiktet på den riktiga idiotenåldersskillnaden minskar procentuellt sett
19 år är 38% om man är 50 år och 19% om man är 100 år
Hmm... Min nördiga sida funderar vidare. Killen ville träffas när åldersskillnaden MINSKAT med 9%.
Då krävs en annan uträkning än vad åldersskillnaden är i procent vid vissa åldrar.
HeeeerregudDvs när ts är 42,9 år
(Uträkning: (x/(x+19))/(30/49)=0.91, x är ts ålder. )
Oh I will!
Åh jag visste väl att det fanns någon som kunde räkna utDvs när ts är 42,9 år
Det kanske man skulle skicka till läraren i gymnasie matten som sa att man kommer använda algebra i alla livets situationer.Åh jag visste väl att det fanns någon som kunde räkna ut
Jag kunde tänka så långt som att åldersskillnaden i procent är en annan sak än hur mkt procenten har minskat.
Men sen tog mitt logiska tänkande slut...
Hade aldrig tänkt på att matte kunde vara bra i dejtingsammanhang.
Precis jag fattade aldrig varför jag skulle lära mig räkna med X.Det kanske man skulle skicka till läraren i gymnasie matten som sa att man kommer använda algebra i alla livets situationer.
Det var nog eg ingen som fattadePrecis jag fattade aldrig varför jag skulle lära mig räkna med X.
Jag fick bara till svar att det behöver du kunna om du Skulle läsa matte på.hogre nivåer.Det var nog eg ingen som fattade
Dvs när ts är 42,9 år
Haha eller hur!!Alltså, ibland är matematik underbart. Bara att sätta en sån uppställning under näsan på nån som mopsar sig.