Status
Stängd för vidare inlägg.

vindvissla

Trådstartare
Jag är i sverige över julen, stannar hemma i en månad. Innan jag åkte bestämde jag och pojkvännen att vi ska flytta ifrån varann när jag kommer tillbaka för att han inte vill ha några barn.

Vi hade oskyddad sex för 8 v sen och jag testade mej 4 v senare, det var negativt. Men eftersom jag fortfarande inte fått min mens testade jag idag igen och det var positivt.

Väntar på att han ska ringa nu, han var inte hemma när jag ringde.

Jag vill ju inte göra abort när jag vill ha ett barn.

Hoppas han ändrar sej eller nåt.
 
Sv: Problems

Min första tanke är: du har väl för avsikt att bo i samma land som honom de närmsta åren?

Fattar man på egen hand beslutet att skaffa barn med en man som inte anser att man är kvinnan han vill se som mamma till sina barn så har man ju åtminstonde ansvaret att se till att han lätt har tillgång till sitt barn i framtiden OM han nu vill vara delaktig.
 
Sv: Problems

jorå jag ska bo kvar där.
när jag pratat med honom kändes det bättre, han lät ärligt positiv och tyckte det skulle bli kul. Så det här ändrar allt då sa jag? Ja det gör det ju sa han. Ja situationen är lite komplicerad, men för övrigt har vi ett toppenförhållande och det är en jättego kille.
Hade han vart stensäker på att han inte ville ha barn så låg kondomerna precis bredvid sängen den där natten.

hihi....

men vad ska man tänka på nu? Jag kommer tjäna jättemycket pengar nu för att jag slipper ta taxi eftersom jag inte kommer dricka. Praktiskt.
 
Sv: Problems

zimson haha ja tänkte inte du skulle hitta det här! men nu vet du i alla fall.

ses snart. kram :banana:
 
Sv: Problems

Så det kan gå.
Det här kanske blir det bästa som hänt dig.

Grattis.
Jag ser att du bor på Irland.
Där är ju inte abort riktigt något som man gör.
 
Sv: Problems

Tack!

Jag hoppas att det är det bästa som hänt mej. Ännu är det tidigt, mycket som ska stämma innan man får en livs levande baby.

Jag är kvar i Sverige i några veckor till, ska göra min praktik här, så hade jag velat göra abort kunde jag gjort det här. Men det vill jag alltså inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Myzan87
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 214
Senast: Liran
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 386
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp