C

cämela

imorse då minhäst skulle ut i hagen betede hon sg som omhon hae typ korsförlamning. sen å hon gått lite i hagen var et som vanligt sen då jag kom dit nu i em och tog in henne stapplae hon och verkae först halt fram och sen bak det lutar lite nerför och då gick hon nästan ner på knä. sen var et som vanligt och sen blev det så igen. det är somom det sitter högt typ bogen E.T var ju ut för lite mer än 1 vecka sen brukar om inte bli stel oså irekt efter eller kan det komma så här i efterhand?

Sv: problem..

har pratat me E.T och precis som jag trodde så kan det inte vara en efterreaktion så här sent. gud jag blir tokig! ingen som kan känna igen detta?

Jag tycker att du ska ringa och prata med en veterinär.
Förhoppningsvis är det ingenting att bekymra sig över och då kan du vara lugn och slipper oroa dig. Skulle det vara så att vet tycker att det är bäst att kika på pållen så är det bra att kolla upp så fort som möjligt!

Håller tummarna för er!

tack ska tillstallet nu och se om hon har kissat nåt inne sen jag tog in henne sen ska jag ringa

Kolla om hon har någon feber!
Skriv gärna och berätta hur det går för er!
Lycka till!

idag visar hon inga syntom alls och ingen feber heller. fick inte tag på nån vet igår men det verkar ju bra nu.. undrar vad det var..hmm

Vad skönt att hon mår bra :banana: :banana: :banana: !
Håller tummarna för att det inte kommer tillbaka!

idag visar hon hälta höger has. men varken värmer eller är svullen nånstans. denna häst ger mig huvudbry tur att vet kommer påonsdag men vill ju ändå veta vad det kan vara! kan ju vara en sträckning men..

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 301
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 792
Senast: __sofia__
·
Hästvård Min häst var svullen i ena frambenet i lördags när jag tog in henne från hagen. Det var en svullnad mitt på utsidan av benet mellan kota...
Svar
6
· Visningar
4 614
Senast: Toxis
·
Hästhantering Vet inte om det hör till hästvård eller hantering egentligen.. Pratade med hovis häromdagen om ponnyns mentala status. Vi har haft...
2
Svar
30
· Visningar
3 882
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar