Problem teckna försäkring på nätet (Agria)

Philosophia

Trådstartare
Det tycks vara något fel eller så gillar inte Agrias hemsida min webbläsare (Safari) för jag kommer inte vidare när jag ska teckna försäkring på min valp.

Jag vill ju gärna teckna försäkringen nu direkt, kan man ringa något av ombuden under helgen. Någon som vet?

Sv: Problem teckna försäkring på nätet (Agria)

Har du provat att använda en annan webläsare?

Annars skulle jag absolut ringa och kolla om ombudet svarar i telefon.

Det tycks vara något fel eller så gillar inte Agrias hemsida min webbläsare (Safari) för jag kommer inte vidare när jag ska teckna försäkring på min valp.

Jag vill ju gärna teckna försäkringen nu direkt, kan man ringa något av ombuden under helgen. Någon som vet?

Skulle tro att även Agrias ombud jobbar "dygnet runt" så gör ju jag, fast jag jobbar inte för Agria, kan inte tänka mig att det är annorlunda för Agrias

Prova att ringa det lokalombd som finns närmast dig geografiskt. Om de inte kan svara brukar de ha svarare på.

Hur långt kom du? Jag har också Safari och satte mig att leka litet. Jag kom så långt jag vågade gå, för försäkra en fantasihund har jag inte lust med.

Jag fastnade i steg 3, både i Safari och Mozilla. Men det blev fixat på annat sätt. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
2
Svar
21
· Visningar
1 959
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 467
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 955
Senast: Piaff
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 994
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Senast tagna bilden XVI