Problem med Zizzi

alazzi

Trådstartare
Jag kan inte logga in på kontot och har nu begärt nytt lösenord många gånger. Redan för flera veckor sen gjordes det första försöket. Och jag har då försökt att handla utan inloggning. Ingen gång har betalningen gått igenom. Otroligt frustreande. Har tesat på olika sätt med samma usla resulat. Jag vet ju att deras kläder passar mig men jag kan inte handla hos dem...

Leveranstid anges till 2-3 dagar. Jag beställde förra veckan, torsdag. Hoppas att det kommer snart.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: MML
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 278
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 540
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka