Problem med Uber reklam.

EmmaW

Trådstartare
Jag har jätteproblem med Uber reklamen som skickar mig till AppStore hela tiden, ibland utan att jag ens rör vid skärmen. Går det att lösa @Gunnar?
:)

Jag har inte sett den, tror jag. Det är lite svårt när man inte själv har drabbats och när man inte är helt säker på att det är reklam från Bukefalos och inte något virus/trojan som visar reklam som inte har med Bukefalos att göra. Någon annan pratade i en annan tråd om uberpool, kan det vara samma annons?

Jag har inte sett den, tror jag. Det är lite svårt när man inte själv har drabbats och när man inte är helt säker på att det är reklam från Bukefalos och inte något virus/trojan som visar reklam som inte har med Bukefalos att göra. Någon annan pratade i en annan tråd om uberpool, kan det vara samma annons?
Ja då är det samma, uberpool annons. Jag har svårt att tro att jag har virus på telefonen. Det är bara där problemet uppstår nämligen. Jag hittade den andra tråden om det nu :)

Jag har nu försökt blockera uber itunes annonser. Det kan ta lite tid innan det fungerar. Det fanns en mängd olika sådana så jag vet inte om alla ställde till det eller om det bara var någon enstaka som inte fungerade som den skulle.

Jag har jätteproblem med Uber reklamen som skickar mig till AppStore hela tiden, ibland utan att jag ens rör vid skärmen. Går det att lösa @Gunnar?
:)

Jag meeed, tror jag blir tokig snart. Försöker surfa med silkesvantar, men vips öppnas Playbutiken utan att jag märkt hur. Har det blivit bättre för dig?

Jag har något liknande problem. Telefonen började vibrera :crazy: och så öppnades någon sida där jag kunde vinna en samsung. Androidtelefon.

Min telefon vill öppna nån pop up hela tiden när jag är på buke, men jag tillåter den inte så jag vet inte vad det är. Så här mycket har den dock aldrig tjatat om pop up här.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det ordinarie boendestödet på tisdagar är långtidssjuk. Så jag har haft en vikarie i flera veckor. Tyvärr fungerar han inte alls som...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 862
Senast: Wille
·
Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
256
Senast: tott
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 895
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar