Problem med mailen

Jen80

Trådstartare
Har jag haft i flera dagar nu...

Adressen går genom one.com, alla inställningar är rätt, har inte bytt lösenord, allt annat funkar, hemsidorna också...men inte mailf*n.
Jobbigt! Eftersom jag har en hel del där att fixa :(

Fler som haft problem sista tiden?

Eller är jag bara riktigt korkad som inte...eh...har hittat felet? :o

Har aldrig haft problem tidigare, har funkat suveränt med allt.
Har inte fått svar från supporten än. Kom på det idag, att jag kanske skulle fråga där. Är inte smartast i skåne som inte kommit på det tidigare :D .

Sv: Problem med mailen

provat logga in via webmailen?
Jag har inga problem med min via samma ställe.
bytt bredbandsleverantör?

Jag har oxå en mail där, men har inte märkt något. Får inte så mycket mail till den adressen :crazy: Däremot har jag märkt att vårt forum varit segt de sista dagarna, o det ligger ju där oxå. Det kan vara ett problem som ligger hos dem. Har du testat websupporten? Den har vi provat, superbra :)

en del ISP har ju stängt port 25 och då skall man ändra till 2525.
det gör man i anvancerade inställningar i Outlook tex.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 073
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 450
Senast: lundsbo
·
Äldre Hej! Nu är det så att jag har ett problem. I kontraktet på hästens stallplats står det att pengarna ska vara inne på konto senast sen...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 688
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden