Problem med mail

movi

Trådstartare
Hjälper en person med att få ordning på sitt mailkonto på telefonen. Men har stött på problem.
Hon har ett gmailkonto, men har även en extra app med mail. På den finns även samma gmailkonto. Varför det är så vet jag inte. Men just den där extraappen strular, den går inte att komma in på. Kan man avinstallera den och det inte händer nåt med den riktiga gmail-appen? Blir den kvar?

Jag har också 2 mailkonton på min mobil, en hotmail och en gmail, och inget strul.

Men hon har ju samma mail på 2 appar.
Vad händer om jag avinstallerar den där extraappen som har samma adress som den riktiga appen?

Jag hade tagit bort allt och börjat om från början. Se till att du har tillgång till lösenordet först bara. Själva gmailkontot förblir intakt även om man tar bort apparna :)

Det var just det med lösenord, det kunde hon inte. Men i och för sig, så kan man ju avinstallera allt, och installero om, och välja "glömt lösenord", då får man ju ett nytt, som man sen kan ändra...till nåt hon kommer ihåg

Det var just det med lösenord, det kunde hon inte. Men i och för sig, så kan man ju avinstallera allt, och installero om, och välja "glömt lösenord", då får man ju ett nytt, som man sen kan ändra...till nåt hon kommer ihåg
Förutsatt att ett annat mail-konto är angett som backup (eller mobil). Annars är det nog enklare att ändra lösenordet på den enhet som det fungerar på och sen installera om allt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 632
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka