Problem med magen?

tott

Trådstartare
Har alltid haft problem med "för aktiv tarm". Periodvis har problemen varit riktigt handikappande.

Av någon anledning föll jag över en text på nätet där det stod om kamomill - lugnande för magen och kroppen. Tänkte köpa kamomillte och testa men på hälsokostaffären hade de också kamomilldroppar. Köpte sådana, tog 3 ggr första dygnet (enligt texten på förpackningen) och...hjälp vad det blev lugnt i magen. Har minskat dosen, och det är fortfarande lugnt - nästan lite onödigt lugnt.

Tänk, jag har gått med stora problem i många år och så hjälper det med lite kamomilldroppar :)

Jag vet att det finns andra med problem här på Buke. Detta är en tråd för er/dem.
 
Har alltid haft problem med "för aktiv tarm". Periodvis har problemen varit riktigt handikappande.

Av någon anledning föll jag över en text på nätet där det stod om kamomill - lugnande för magen och kroppen. Tänkte köpa kamomillte och testa men på hälsokostaffären hade de också kamomilldroppar. Köpte sådana, tog 3 ggr första dygnet (enligt texten på förpackningen) och...hjälp vad det blev lugnt i magen. Har minskat dosen, och det är fortfarande lugnt - nästan lite onödigt lugnt.

Tänk, jag har gått med stora problem i många år och så hjälper det med lite kamomilldroppar :)

Jag vet att det finns andra med problem här på Buke. Detta är en tråd för er/dem.

Jag har samma problem..då måste jag prova det.. ska kolla om de har det på vanliga apoteket.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 887
Senast: Nominous
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 828
Senast: lewellyn
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 309
Senast: kem
·
Avel Nu när fölen har börjat komma ut så har jag startat en liten undersökning! Allt gick inte helt problemfritt för mitt föl, och jag kan...
2
Svar
24
· Visningar
5 473
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp