Problem med ljudet! Hjälp! *suck*

F

Formosus

Min jobbdator spelar upp all musik i extra snabb hastighet, gäller både när jag lyssnar på nätet och via cd. Hur i hela friden fixar jag till det så jag slipper lyssna på "kalle anka" hela dagarna??
 
Ringde helpdesk/IT-avdelningen och de har inte heller lyckats lösa problemet. De skulle ringa tillverkaren, och kan inte de fixa det så får jag en ny dator på garantin... :)
 
Jag hade ett liknande problem. Satt jag och lyssnade på musik samtidigt som jag kopplade upp mig på internet (har modem) började det att spela snabbare.
Detta försvann i samband med att jag formaterade datorn.
Jag tror att det kan ha med drivrutinerna till ljudkortet att göra.
 
Mm, min misstanke också. Och eftesom vi ständigt är uppkopplade mot nätet så stärker det mina funderingar.

Äh, eftersom det finns en IT-avdelning så får det blir deras huvudbry. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 014
Senast: MML
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 330
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 021
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
5 114
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp