Problem med Buke?!

Sorbe

Trådstartare
Är det några problem? För vissa kommer inte ens in på www.bukefalos.com . Jag kom inte in någon natt å den klagade på att jag inte hade kontakt med internet, ehm... satt ju på andra hemsidor och kollade, bara Buke som inte funkade.
Finns flera som skriver till mig på msn och frågar om Buke funkar för mig, för det gör det inte för dem, inte på några av deras hemdatorer, vad kan det bero på? Nått fel? .

Sv: Problem med Buke?!

Jag tror att det är hög belastning igen, jag har också haft problem från och till senaste dygnet ungefär.

Men detta har pågått flera dagar!
Personen som ville att jag skulle skriva det kommer inte in på sina hemdatorer, men när hon är på andra ställen nära sig så kommer hon in!

Sorbe skrev:
Men detta har pågått flera dagar!
Personen som ville att jag skulle skriva det kommer inte in på sina hemdatorer, men när hon är på andra ställen nära sig så kommer hon in!

Då får man nog söka problemet i sin dator, troligtvis finns problemet där eller i anlutningen tex en brandvägg. Jag har drabbats av det en gång, och minns väl inte till hundra hur jag löste det. Men något med rensa cokkies samt diskrensa, sen funkade det som vanligt igen.

Den fungerade inte för mig alldeles nyss utan sa att det antagligen var nått fel med databasen. Fast nu så fungerade det och här är jag.

Segt här också. Kollade precis och det var 313 inloggade och 466 gäster på forumen.

Jag fick samma databas-fel.

Jag skall undersöka detta närmare och se vad jag kan göra för att minska antalet problem.

En klustrad lösning för ett par miljoner vore nåt..
Skämt åsido, berätta gärna hur det går :)

Kan ju säga att det där med att jag inte kom in på Buke jag själv hände igår igen under en 10 minuters period typ! :crazy: .

För mig är Buke extremt mycket segare än vanligt... Men ingen annan sida är det..

Rensade lite trådar under Senior idag för att snabba upp. Måste försöka komma ihåg att göra detta på nätterna i stället eftersom det segar ner servern rejält i mer än en timme.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka