Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Info om det är just när ni läser i trådar problemet uppstår eller om det även händer ex.vis på förstasidan eller när ni går in på ett forum och läser trådlistan tas tacksamt emot. Fråga gärna om ni inte förstår hur jag menar.
Ingen skillnad för mig. Funkar bra oavsett. iPhone SE/SafariÄr det nån skillnad på wifi/icke wifi? Jag har bara kollat på min iPhone7/Safari med wifi och det är inga problem
Får stänga appen och om man har tur så funkar det när man öppnar igen...För mig har det hänt både när jag gått in i en specifik tråd eller när jag är i trådlistan på ett forum. Förstasidan är jag sällan på då jag oftast gr direkt in på Allmänt. Det jag har märkt om jag t.ex går in i en tråd eller till en ny sida, så fryser det sig antingen direkt efter första inlägget (när jag kommer till reklambannern som brukar ligga där under) eller inte alls.
Kommer man förbi där så är det alltså lugnt och man kan läsa hela sidan med inlägg utan problem, men sen kan det bli problem igen på nästa sida i tråden.
Ska hålla koll nu om det blir någon skillnad.
Är det någon som blivit av med hängningarna?
Kan du möjligen vara lite mer specifik.samma problem för mig med.