Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej precis, jag har inte sett någon annan som får de krascherna som jag får. Att jag skrev om det i den här tråden var för att jag funderade på om det var samma problem som frysningen, fast att det uttrycker sig på annat sätt.För vissa verkar ju problemen uppstått betydligt senare om jag förstår rätt?
Om det är samma problem eller ett antal olika, det är svårt att veta.
För vissa verkar ju problemen uppstått betydligt senare om jag förstår rätt?
Om det är samma problem eller ett antal olika, det är svårt att veta.
Min är 1 år gammal, en iPhone SE.Kan det vara så att ni har mobiler med lite lägre specifikationer, lite äldre? Det bör fungera i alla fall men det kanske kan hjälpa till att försöka hitta problemet.
Kan det vara så att ni har mobiler med lite lägre specifikationer, lite äldre? Det bör fungera i alla fall men det kanske kan hjälpa till att försöka hitta problemet.
Nej precis, jag har inte sett någon annan som får de krascherna som jag får. Att jag skrev om det i den här tråden var för att jag funderade på om det var samma problem som frysningen, fast att det uttrycker sig på annat sätt.
För mig laddar det om en gång, av sig själv, sedan funkar det. Det är bara på iphone det händer, inte på ipad. För att krångla till det ytterligare.Jag har samma problem enstaka dagar. Mest när jag sitter vid min iPad Air, får ladda om sidan ett antal gånger innan det funkar när det blir så.
Intressant, någon annan som ser samma på mobil eller annat?Jag kör PC med Explorer och jag noterade nyss att fenomenet uppstår när jag klickar på rubriken och omdirigeras till första olästa... Väljer jag sida själv så är det inga problem. En tråd med några sidor olästa är tydligen för mycket för datorn att klara av...
iFör mig laddar det om en gång, av sig själv, sedan funkar det. Det är bara på iphone det händer, inte på ipad. För att krångla till det ytterligare.