När jag surfar på tele så fryser sig sidan ofta. Har hänt att jag får starta om tele.Kan du möjligen vara lite mer specifik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag surfar på tele så fryser sig sidan ofta. Har hänt att jag får starta om tele.Kan du möjligen vara lite mer specifik.
Upplever precis samma men att man måste vänta till sidan har laddat ordentligt om man ska ha en chans att läsa utan att den hänger sig.För mig hänger det sig fortfarande dagligen. Enda skillnaden mot tidigare är att det oftare hinner ladda fram lite av reklamen innan det fryser (iställer för att det bara blir en tom ruta som jag visade tidigare). Varierar vilken reklam det handlar om, inte bara en enskild. Och en reklam som hänger sig vid ett tillfälle kan fungera felfritt vid ett annat.
Jag inbillar mig att det ibland fungerar bättre om jag avvaktar en stund innan jag börjar scrolla nedåt efter att jag klickat in på en ny sida/tråd. Ibland låser det sig ändå, men om jag börjar scrolla direkt så låser det sig nästan alltid till 100%, så lite hjälper det nog iaf...
För mig är det är värre om något. Har lett till att jag inte är här särskilt mycket. Har fortfarande inte stött på problemet på någon annan sida eller några ansra problem med telefonen men buke får safari att ge upp.Jag har inte gjort några ändringar den senaste tiden, så det skulle kunna vara någon trilskande reklam kanske.
Hur är det för er andra har hängningarna försvunnit nu?
Har aldrig hänt tidigare oavsett reklam. Och nu var det olika reklam varje gång. Jag har ingen adblocker eller liknande.Spännande för en del försvinner det och för andra dyker det plötsligt upp.
Hur kan du veta att det inte är kopplat till någon reklam? Blockerar du den? Kanske det kan störa i alla fall?
Jag vet inte annars vad det skulle vara om det inte är vissa banners som på någarot sätt är felkonstruerade och att de ställer till det för de som får upp dessa.
Det är lite on-off nu. Jag har kommit fram till att det alltså inte är någon specifik reklam, men det är alltid den stora bannern högst upp på sidan som tar länge att ladda och gör att allt stannar av för en stund. De andra annonserna mellan inläggen osv funkar bra. Bara man låter den ladda klart funkar allt som vanligt.Stort tack för din utförliga beskrivning om vad du upplevt. Jag vet inte om det hjälper mig hitta en lösning, men det hjälper mig förstå bättre.
Om andra har andra upplevelser får ni gärna beskriva dem eller bara tala om att det fungerar lika för er.
Nu verkar problemet försvunnit