Problem med ändrad startsida

C

Clintan

Jag har Telia Inloggning som startsida, men har problem med något som heter Searchtheweb2 som lägger sig framför min startsida, så jag får gå in och ändra det varje gång jag ska in på Internet. Vet ej hur jag ska få bort det. Har tagit bort cookies men det har inte hjälpt. Direkt jag har varit ute på nätet, så har det lagt sig före min startsida igen. Hoppas ni förstår vad jag menar.
 
Har samma j*kla program hos mig

Har tömt cookies, kört Norton och rensat överallt tycker jag men hittar inget program som jag kan relatera till detta

Blir galen..........
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 477
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 306
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp