Prix d'Amerique 2011

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare readycash
  • Startdatum Startdatum
R

readycash

Ja, vem tror ni vinner?

Ready Cash vinner bara han står på benen, då är han oslagbar.
Värst emot är jämngamla Rolling d'Heripré och Lisa America samt Prince Gedé ifall de fått ordning på honom tills dess.

Sv: Prix d'Amerique 2011

Lisa America ska bli mycket spännande att se. Däremot tror jag inte att Nu Pagadi har någon större chans om de väljer att ställa upp med honom.

Håller med, men Ready Cash bollade ju med henne senast...

Det tror inte jag heller faktiskt, Nu Pagadi och Brioni var värdelösa senast när de fick stryk av frankrikes "b-lag".

Jag tror att Iceland har den bästa svenska chansen på mycket länge. Men mycket hänger som vanligt på allt oförutsägbart runtomkring, som tex startmomentet, ruff och knuff etc. Det räcker inte alltid bara med att ha bästa hästen, allt måste flyta just denna dag.

Som Iceland såg ut idag blir det nog ingen start, han var urusel tyvärr.
Maharajah blir nog ende svensk att slåss mot den franska armén.

jaa, de öppna väl första tusen 15 eller vad det var, ändå orkade han ingenting på slutet, och känns som det är lite högre tempo i januari!

de sa ju igår också att han såg ännu "sämre" ut än vanligtvis i värmningen..

Jag vill inte på något sätta förringa Maharajahs insats, men nog finns det fog för att misstänka att Iceland var sjuk igår kväll.

ja, det kan man ju hoppas, för det hände ju ingenting trots att melander satt med slaka tömmar

Var bra Maharajah fungerade som han skulle så att han kommer till start i Pd'A så att vi en gång för alla kan slå hål på denna tv4-myt.

Deras överdrivna superlativ kring Maharajah, de har t.om. nämnt honom i samma mening som Varenne.. Maharajah har inte mött/bevisat ngt mot världseliten än.

Deras överdrivna superlativ kring Maharajah, de har t.om. nämnt honom i samma mening som Varenne.. Maharajah har inte mött/bevisat ngt mot världseliten än.

Jag blir också lite "anti" över hur Marre framställs.
Media har beskrivit honom som "världens åttonde underverk" sedan han var tre.
Inget som säger att han inte blir det, men låt honom bevisa det först!
*vill suga på karamellen, inte få den nerkörd i halsen*;)

Precis likadant jag resonerar, han har en lång bit kvar att vandra.
Personligen tror jag att han får det svårt i Pd'A.

Vad är det här gott folk?
Finns det inget intresse på ett travforum för världens största travlopp?

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 355
Senast: shia
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka