Privatmeddelanden...

J

Jasmine

Hallo all Bukelister! :p
Jag ville bara säga att många här på Bukefalos kollar väldigt sällan om de har några Privatmeddelanden...
Jag skickar ibland några ifall jag har frågor eller så angående t.ex en tråd som den personen har lagt upp på Buke.

Jag kollar alltid, om inte när jag loggar in så i alla fall när jag loggar ut!
Fast här är kanske dom som inte brukar logga ut...
Jaja, det var bara det jag ville säga!

Sv: Privatmeddelanden...

jag loggar visserligen sällan ut, men försöker kolla mina privatmeddelanden nästan varje dag. Fast jag får inte så ofta några privatmeddelanden.

Jag har så att varje gång jag byter sida eller gör något annat på Buke så kommer det upp hur många pm jag har. Det brukar vara några stycken........

Jag brukar också få meddelanden att "du har ett PM" typ... Men det verkar som om inte alla får det, för jag vet att några gånger har man fått tag på dom genom att de varit inne på samma gång, o då har de sagt att de inte sätt det...!
Så jag förstår inte varför vissa verkar få meddelande att de fått PM o vissa inte...

Asså, jag springer inte in i inkorgen och tittar hela tiden, utan jag ser när det står "Privatmeddelanden: 2 olästa, totalt 71.".
Då hoppar jag in och tittar! :D .

Inställningar. Man får välja om man vill ha ett mail till sig själv när man fått pm eller en ruta som kommer upp och meddelar eller ingenting alls.

Jag får upp det här på buke + mail om att jag fått pm.. kan inte missa..man kan ställa inställningarna så att det är så..

Okej!!
Jag tycker det är bra med det meddelandet för då missar man aldrig!
Och jag springer inte hella tiden och kollar heller men jag ser ju "direkt" om jag har fått något!

Det syns ju i hörnet direkt om man får något PM: Jag får väldfigt sällan PM och jag får nästan ännu emr sällan svar på PM jag skickat iväg... Jag tillhör de dissades klubb :(

Jag får då meddelande så fort jag går in på buke om jag fått ett pm. Då glömmer man det inte. ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka