Privatlektion

Status
Stängd för vidare inlägg.
I måndags kväll hörde jag av mig till en av traktens ridskolor om det var möjligt att ta privatlektioner hos dem. Idag fick jag svar. Det gick bra det. Jag hade också frågat om det fanns möjlighet att påverka valet av häst och det gjorde det också. Jag fick en tid på söndag nästa vecka och den passar mig fint så den tackar jag ja till :).

Skoj att få bli lite drillad igen. :up:

Men jag måste nog fråga dem om det är en 30-minuters eller 45-minuters lektion. Jag får nästan anta att uppvärmning inte ingår i lektionen för annars hinner man ju ingenting om lektionen är 30 minuter. Men det ska jag fråga dem om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänker så hjärnan brinner för att hitta möjligheter att bli en bättre ryttare. Jag är så evinnerligt jävla less på att aldrig ta mig...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 519
Senast: Korven
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag åkte och red en privatlektion på en ridskola 40 minuter bort idag. Min kamrat för dagen blev en söt brun ponny. När jag satt upp och...
Svar
5
· Visningar
1 727
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama