Privat mödravård

Mitten

Trådstartare
Är det någon här som har erfarenhet av privata barnmorskor och privat mödravård? Jag har hittat ett ställe som tar hand om all vård, all provtagning, allt, och som har reserverade förlossningsplatser där mannen får stanna och så. Det skulle kosta kring 10 000. Är det någon som gjort så här? Erfarenheter?
 
Sv: Privat mödravård

Du bor ju i Sthlm ser jag. Surfa in på BB Stockholms hemsida och kolla vilka mödravårdscentraler de har knutna till sig och anmäl dig till någon av dem. Vet inte vad du har hittat för något men varför skulle du behöva betala 10 000 kr? Mödravård är gratis.
 
Sv: Privat mödravård

Ja! Det är så BRA! Skillnaden är som natt och dag. Har du råd så tycker jag du ska ta det.
 
Sv: Privat mödravård

Jag vet ju att det är gratis med vanlig, men det liksom känns bättre, och jag vill ju verkligen ha det bästa ... jag har funderat på det här www.privatabarnmorskor.se (nu kanske det inte är tillåtet att ge ut länken men jag vill ju gärna ha åsikter och erfarenheter :o )
Jag har ju haft så svårt att få till det så nu känns det så viktigt att allt går bra.
 
Sv: Privat mödravård

Jag förstår inte - allt det där får du ju hos tex BB Stockholm i Gamla Stan. Det är privat mödravård, reserverad plats på privat BB-avdelning, man får familjerum där partnern stannar osv. Vad får du som inte ges där?

Med tanke på det så skulle jag aldrig betala 10tkr för mödravård.
 
Sv: Privat mödravård

Ja det har jag. Kvalitén och engagemanget är det jag tycker skilde sig åt. Jag fick kunskaper och självförtroende.
 
Sv: Privat mödravård

Det verkar knepigt det där i Stockholms län.
I Uppsala så är det bra även i den allmänna vården.
Eller var det i alla fall när jag fick mina 3 barn.

De 2 sista av mina graviditeter trasslade och då så tyckte jag att det var skönt att ha en stor och välutrustad Kvinnoklinik till hands.
 
Sv: Privat mödravård

Här i Skåne (Ystad gick jag i) så var dom mycket bra också! Trevliga, kunniga, hade alltid tid för en, bra svar på frågor etc. På deras BB har jag nog aldrig mött bättre personal, på något sjukhus! Ska jag någon gång ha barn igen vill jag föda där även den gången.

Dom gjorde plats för mig och pappan så att vi fick sova ihop, dom hjälpte till med allt jag önskade och alla var verkligen supertrevliga och stämningen var alltid glad.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 775
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 902
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 820
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 964
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp