Prisvärda täcken??

Sv: Prisvärda täcken??

Jag måste nog hålla med att Hööks täcken är dom med sämst hållbarhet, dessutom är småtäckena till shettisarna väldigt dålig passform på, väldigt små o trånga framtill.
Inte värt pengarna

Måste fråga detsamma som Annika_38... Hur har de sönder täckena? Det skulle kanske funka att sy in någon sorts resår i gjordarna så att de kan "strecha" lite.... :idea:
Därför undran om hur de har sönder täckena. Man kanske kan hitta på någon för att hindra att de går sönder...

köpte ett ofodrat regntäcke på Rusta för 399kr... har varit över förväntan!!! riktigt bra täcke... dom har ju även vintertäcken..

På vilket sätt har dina hästar sönder sina täcken?

Bara lite nyfiken

:rofl:Hon trasar sönder dom, vet faktiskt inte hur hon lyckas.
Idag gick det sista täcket åt pipsvängen, innan saknades bara gjordarna som hon slitit bort, nu kan jag inte ens pussla ihop alla delarna:crazy:Låg utspridda delar över hela lösdriften:p

Så nu har jag talat om för henne att hon kommer få billiga täcken framöver...

Hon är en liten rackare, när hon först kom hade jag dom inne i box på nätterna men då sparkade hon sönder hela boxen gång på gång.
Nu går dom på lösdrift(även sommartid)och då står dom minsann inne mest hela tiden.:cool:

Dessa hästar

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som testat Boles "egna" täcken som heter Horse Action? Jag tyckte priserna var himla bra, jag skulle kunna köpa både ett...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: pinky
·
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 457
Senast: Hagstadius
·
M
Hästvård Ja nu sitter jag här och planerar sommaren för min femåriga shetlandsponny som i höstas fick problem med eksem antagligen beroende på...
Svar
9
· Visningar
1 468
Senast: M-Meduza
·
Utrustning Jag ska köpa ett nytt vintertäcke till pållan. Jag har funderat på ett Thermo Master från Hööks, då jag bara har bra erfarenheter av...
Svar
4
· Visningar
2 992
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka