Prisuppgifter på Lemetexsadlarna?

B

**BORTTAGEN**

Hej! Jag har skrivit på lite olika sidor men naturligtvis skall min annons vara här! (Ursäkta för upprepningar). Jag undrar i alla fall vad lemetexsadlarna kan ha för nypris och om det kan finnas lite uppfattningar om dessa sadlar. Min häst är ett fullblod men väldigt hög och smal manke och vädigt rak rygg. Har fått för mig att dessa sadlar kan passa då. Den sadeln jag har mest intresse för är Magicsadeln men vill gärna höra om dom andra också! Det finns väl ett par olika märken väl? Snälla svara snarast!

Kram jessica
jessicatarvis@hotmail.com :banana:

Liknande trådar

Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
2
Svar
35
· Visningar
7 981
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 403
Utrustning Alltså nej nej nej och åter nej! Nu är jag nere i sadelträsket, rejält! :banghead: Hur svårt ska det vara att hitta en passande sadel...
Svar
14
· Visningar
2 594
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag blir snart galen. Vi har letat och letat och letat men det tycks vara omöjligt att hitta en sadel som passar både mig och...
Svar
5
· Visningar
1 718
Senast: Larka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30