Prisuppgift på kraffts miner vit

Sv: Prisuppgift på kraffts miner vit

Jag betalade ca 380:- för 20 kg senast, kan det vara för någon månad sedan?

Hinken med 8 kg kostar 200-250:- vill jag minnas. Mycket högre pris per kg, alltså...

Tack för svaret. Jag håller på att räkna på vad som blir billigast. Behöver putta på med mycket fosfor och lite magnesium. Kanske ändå blir billigast med fosforbalans samt biomag... Behöver bara fodra på fram till betet så det kommer inte gå åt en säck med miner och det var ju hyggligt dyrt med hinken.

Tack för svaret. Jag håller på att räkna på vad som blir billigast. Behöver putta på med mycket fosfor och lite magnesium. Kanske ändå blir billigast med fosforbalans samt biomag... Behöver bara fodra på fram till betet så det kommer inte gå åt en säck med miner och det var ju hyggligt dyrt med hinken.

Bara att kolla www.krafft.nu :)

Liknande trådar

Foder & Strö Mitt sto har lessnat på Kraffts müsli. Finns det något likvärdigt man kan ge henne?
Svar
8
· Visningar
1 030
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka