Prisrosetter

H

Henchen

Var köper man in rosetter till klubbar, billigaste? snyggaste?
med egen logga i mitten och till klubbtävling är det nu.
Tack för svar

Sv: Prisrosetter

Jag har jobbat mycket med prisutdelningar både på klubbnivå och upp till internationella tävlingar. Vi har alltid köpt från Scandrosetten i Helsingborg. Jättebra grejer, väldigt bra service. :) Väldigt många olika modeller och storlekar. :bump:

När vår klubb skulle börja ha tävlingar tittade dåvarande tävlingsledare på en stor mängd rosetter erövrade på olika tävlingar, valde ut den snyggaste modellen och hade turen att det fanns firmanamn och telefonnummer på baksidan.

Scand Rosetten är snabba att leverera också, i alla fall när de har klubbens logga redan. Vi har beställt på måndagen och hade de hos oss på ondagen. Helt oslagbart tycker jag. Dessutom är de helt klart de snyggare också! :)

det finns massor med ställen som gör prisrosetter. Jag har en massa kataloger nånstans, efter mina dagar som beställare, men vart...

Tack för alla svar! Har inte scand nån hemsida eller nummer PM gärna!

köper på en hästbutik nära oss. Jätte billigt, 10 ;- styck och snygga är de dessutom

Vet inte vart man köper men jag tycker de stora Silvi rosetterna är superfina:D Därimot är Mårtensson rosetterna supertråkiga! Stora och fina ska de va;)

nu har jag fått rosetterna från s*lvi, men råkade trycka in nån siffra fel, så dom blev större än väntat, men jaja, fiiina är dom :D

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 273
Senast: Murray
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 016
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 542
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar