Priser Dodson Horrell

S

Sweet

Priser Dodson & Horrell

Någon som vet vad Dodson & Horrell foder ligger på i pris?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Priser Dodson Horrell

Jag skrev ju ca....när jag hade Dodson kostade det så i min foderaffär. Sixteen Plus hade jag. Pasture Mixen är dyrare..
 
Sv: Priser Dodson Horrell

Jag köpte mitt Build up för 175 kr säcken (20 kg). Tror att det är bland det lägsta prisen man kan hitta. Micro feed gick på 200 kr tror jag. Har flyttat och måste tyvärr fodra med krafft nu :(.
 
Sv: Priser Dodson Horrell

Pasture mix är billigast av dom jag kollat på av D&H's sortiment. Jag betalar 150:-/säcken.
 
Sv: Priser Dodson Horrell

Ja, du ser hur svårt det är att svara när det gäller prisfrågor :smirk: ..I min foderaffär var Pastur Mix det dyraste ;)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
319
Hästmänniskan Priser på strö och foder har ökat kraftigt, stallhyror stiger pga detta. Massor av hästar till salu, verkar vara svårsålt. Massor av...
2
Svar
21
· Visningar
2 361
Senast: Ainon
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
917
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 740
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp