Molekyl Trådstartare 25 Sept 2006 #1 Hej. Nån som har koll på vad Krafft Groov (grön) 125 samt Krafft Pluss (grön) kostar hos Granngården? Malin
Hej. Nån som har koll på vad Krafft Groov (grön) 125 samt Krafft Pluss (grön) kostar hos Granngården? Malin
pinky 25 Sept 2006 #2 Sv: Pris på Krafft Grön Vill minnas att jag betalade 185:- för Groov 125 i våras.
Antiqua 25 Sept 2006 #3 Sv: Pris på Krafft Grön Krafft pluss grön 260-280:- kommer inte ihåg på pricken.
neywaz 26 Sept 2006 #5 Sv: Pris på Krafft Grön Här i stockholm betalar jag 191 kr för en säck krafft pluss grön 125
Antiqua 26 Sept 2006 #6 Sv: Pris på Krafft Grön Menar du krafft pluss grön eller groov 125? Låter väldigt billigt om det är pluss grönen, i så fall vill jag veta vart du lyckas hitta till detta pris
Sv: Pris på Krafft Grön Menar du krafft pluss grön eller groov 125? Låter väldigt billigt om det är pluss grönen, i så fall vill jag veta vart du lyckas hitta till detta pris
Inka-90 26 Sept 2006 #7 Sv: Pris på Krafft Grön jag betalar groov ca: 160kr och plus blå/röd ca: 190kr på granngården
neywaz 26 Sept 2006 #8 Sv: Pris på Krafft Grön Oj kanske skrev fel, men det är iallfall en grön säck och den står extra protein på och 125, helt säker på det 191 kr på granngården i märsta, vidbo
Sv: Pris på Krafft Grön Oj kanske skrev fel, men det är iallfall en grön säck och den står extra protein på och 125, helt säker på det 191 kr på granngården i märsta, vidbo
Antiqua 26 Sept 2006 #9 Sv: Pris på Krafft Grön Det är Groov 125 som du har då Tänkte annars att jag kunde ha fyndat på, det var ju synd
Sv: Pris på Krafft Grön Det är Groov 125 som du har då Tänkte annars att jag kunde ha fyndat på, det var ju synd
neywaz 26 Sept 2006 #10 Sv: Pris på Krafft Grön aaaah ursäkta mitt slarv, öppnar säcken och häller den i fodertunnan och sen ser jag inte säcken nåt mer Ska kolla vad den andra groov har för pris
Sv: Pris på Krafft Grön aaaah ursäkta mitt slarv, öppnar säcken och häller den i fodertunnan och sen ser jag inte säcken nåt mer Ska kolla vad den andra groov har för pris