Pris på Krafft Grön

Molekyl

Trådstartare
Hej. Nån som har koll på vad Krafft Groov (grön) 125 samt Krafft Pluss (grön) kostar hos Granngården?

Malin

Sv: Pris på Krafft Grön

Menar du krafft pluss grön eller groov 125?
Låter väldigt billigt om det är pluss grönen, i så fall vill jag veta vart du lyckas hitta till detta pris:)

Oj kanske skrev fel, men det är iallfall en grön säck och den står extra protein på och 125, helt säker på det ;)

191 kr på granngården i märsta, vidbo ;)

Det är Groov 125 som du har då;)

Tänkte annars att jag kunde ha fyndat på, det var ju synd:D

aaaah ursäkta mitt slarv, öppnar säcken och häller den i fodertunnan och sen ser jag inte säcken nåt mer ;)

Ska kolla vad den andra groov har för pris :)

Liknande trådar

Hästvård Hej, Har fått konstaterat allergier hos hästen mot saker i stallmiljön men även utomhusallergener efter ett klinikbesök. Ni med...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: caballus
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 815
Senast: lindaf
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 914
Senast: valpköpare
·
Hästvård Hej! Har ett sto på 13 år som har ordentliga brunst problem. På sommaren slutar hon aldrig brunsta. Utan det är dygnet runt, vecka efter...
Svar
6
· Visningar
1 916
Senast: cello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka