Pris på en veterinärbesiktning med röntgen?

Sv: Pris på en veterinärbesiktning med röntgen?

Det går inte att ge ett pris då det skiljer sig massor åt beroende på vart du går. Ring kliniken och fråga :idea: Då lär du få ett svar som tillfredställer dig mycket mer än någon här kan ge dig. Det kan skilja sig mellan flera hundra och i vissa fall tusenlappar ..

Sv: Pris på en veterinärbesiktning med röntgen?

Skiljer väldigt mycket ifrån ställe till ställe men de ATG klinikerna som jag varit i kontakt med Åby, Mantorp & Skara ca 6800kr (bes + exp röntgen) ska man lägga till ryggen så tillkommer det ca 2500kr.

Ej ATG
Slöinge ca 3500kr (exp röntgen)
Helsingborg ca 2700kr (exp röntgen) tillägg för rygg 1000kr. Vad bes kostar vid klinikerna i Slöinge & Helsingborg vet jag inte riktigt men skulle tro kring en 2000kr.

Liknande trådar

Hästvård Om ni skulle köpa en fjordhäst i åldersspannet 2-8år. Vad för veterinärbesiktning hade ni försökt få till i de olika åldrarna? Röntgen...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 532
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: tara
·
Hästvård Hej! Jag har hittat en 4 åring som jag gillar. Han var röntgad som 3 åring och ska röntgas av säljaren i nästa vecka igen, mest för...
Svar
19
· Visningar
2 098
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka