Pris för medryttare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Countrystyle

Trådstartare
Hej!

Har länge grunnat på att försöka hitta en medryttare till min quarterdam, hon är nu 5 år och borde klara av det, vore skönt med lite avlastning. Just nu måste jag dessutom för att få lite ekonomisk hjälp. Men... jag har aldrig haft medryttare på mina pållar tidigare. Vilket pris är det rimligt att ta ut per månad? Det bör vara någon med iaf lite westernvana och mycket riderfarenhet för min dam är tuff. Det gäller turridning ute, har ej tillgång till bana. Tänkte mig 2-3 dagar per vecka. Vad hade ni satt för pris på det?

Tacksam för svar. ( är du intresserad själv och bor i Gbg så hör av dig, min dam står på Hisingen)

/Countrystyle/Tigerheart

Sv: Pris för medryttare?

400 kr för tre dagar i veckan tycker jag låter lämpligt eftersom det är en lite knepig häst och du inte har tillgång till bana.

Sv: Pris för medryttare?

Jag låser denna tråd eftersom den finns postad i andra forum, och dessutom kan tolkas som en annons, vilket inte är tillåtet.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
4 068
Senast: SwedEmB
·
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 647
Senast: warg
·
Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
3 077
Senast: MonteRose
·
U
Hästmänniskan Jag har funderingar på att bli medryttare på en valack. Ägaren kan inte rida just nu och behöver någon som rider hästen någon/några...
2
Svar
31
· Visningar
2 206
Senast: MairaPenny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka