Pris för konturdiagram?

L

LadyBlue

Kort, vad har ni betalt för konturdiagrammen till passen?
och är det veterinär eller godkänd identifierare som utfärdat?

-LadyBlue-
(som försöker räkna ut vad kalaset kommer landa på...)

Sv: Pris för konturdiagram?

Vet inte riktigt vad det kostade, veterinären gjorde det samtidigt som pållarna blev vaccinerade men jag skulle tro att det går på 100-150 kr. Vet ej vad en godkänd id-kontrollant tar men det kan väl va ungefär samma..

ja 100-200:- låter ju överkomligt! :)

Tack till er båda :bow:

betalade 250 till idkontrollanten och det var för chipmärkning och konturdiagram. Resan tror jag inte jag betalade för då han hade ett privat ärende till en av granngårdarna och passade på att åka till oss samtidigt.

100:- + moms, och 16:- milen. Godkänd id-kontrollant.

100 kr och fika med pratstund förra sommaren.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 513
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 301
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag kommer inte att gå in på bakgrundsdetaljer då personerna i den här berättelsen i så fall kan identifieras, så jag håller det kort...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
18 188
Senast: Brie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 190

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka