Printa dekal till brevlåda?

Comatose

Trådstartare
Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska sitta utomhus, så klistermärket behöver vara vattenfast. Eller så behöver jag kunna lacka brevlådan, eller på något sätt göra klistermärket vädertåligt. Hjälp?! :D

Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska sitta utomhus, så klistermärket behöver vara vattenfast. Eller så behöver jag kunna lacka brevlådan, eller på något sätt göra klistermärket vädertåligt. Hjälp?! :D

Googlar man "foto klistermärke" hittar man flera ställen som gör klistermärken av foton. De tål säkert inte utomhusklimat men ett par lager rejäl lack över kanske funkar?

Tack för tips, men jag är inte övertygad om att något av det blir så snyggt och hållbart som jag vill. Jag hade hoppats på ett enkelt sätt att fixa mitt pyssel, men det kanske är så att jag får vända mig till något tryckeri... Eller lägga ner idén (kanske mest troligt ja) :p

Det finns ju företag som säljer brevlådor med utbytbar bild på framsidan, det kan ju vara något :) Dock är det ju inte så mkt pyssel med det precis. :)

Detta kanske funkar ? http://www.flexbox.se/skyltar-motiv man använder sitt foto och dom trycker på metall som man har på brevlåda. Vi har en sån på vår "vanliga" brevlåda o sitter med små muttrar o bult :)

Mvh
Pudlan

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 263
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar