Prince i sitt nya kandar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Solvira

Trådstartare
Här är en bild på Prince i sitt nya kandar!

kandar-1.jpg

Taget med mobilkameran, därför så dålig bild. :p Tyckte inte det var värt att ta med riktiga kameran, då den inte var med och jag endast fick bridongbett till kandaret (stången jag hade beställt fanns inte inne på lager).

Här är en till bild på kandaret, dock inte på häst.
http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/kandar.jpg

Och mina nya stövlar. :love: :love:
http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/nyastovlar.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/nyastovlar2.jpg

(Förra tråden blev ju stängd, varför då? :confused: :confused: )

Sv: Prince i sitt nya kandar

Det är ett Döbert. Tror jag pungade ut drygt 3500 för det. Fick ju betala 650 extra för att få det i extra full. :p

Okej, lika dyrt som snyggt alltså:angel: fast det är ändå inte så mycket för kvalitèn man får:)

är det platt eller rundsytt? vilken butik? det var en nätbutik lr hur?! har för mig att jag läst det i en annan tråd.....

Det är dubbelsytt och är platt inåtoch rundat utåt. :d :d Skitsnyggt! Japp, jag köpte det från en nätbutik. Pma mig om du vill veta vilken.

Centaur> Visst blev det? :d Ska ev. prova ut stång i helgen, har en duktig tjej i grannstallet som ska hjälpa mig. :)

Hallonsoda> Tack. Det är ett par Königs Grandgester. :love: :love:

Halloj! Va snyggt det var, både kandaret och stövlarna! Skulle definitivt också behöva nya stövlar. Köpte mina begagnade och nu har dragkedjorna börjat åka ned när jag rider... dessutom är de lite för stora...
Vad kostade dina stövlar? Tyckte de var jättesnygga! /S

Kollade på nätet och hittade priset... Lite för dyrt för min del, tyvärr.
Nån som har något annat förslag på en billigare snygg dressyrstövel med hög utsida?

läkert:d ! ni kommer glänsa ute på tävlingsbanorna:)

Kandaret är så hätligt :D har ett själv fast mitt är helsvart eftersom det används på en skimmel:angel:

Längtar också efter mina nya stövlar!!! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Nu har det visserligen pågått ett litet tag och börjat komma nån vart, men va fasen. :D Det kan vara kul att göra en sån här tråd som...
Svar
9
· Visningar
3 797
Senast: Sar
·
Dressyr Jag har faktiskt börjat fundera på om jag gjorde rätt val när jag valde att beställa en svart sadel och vänta 6 veckor, trots att den...
2
Svar
28
· Visningar
2 348
Senast: Solvira
·
Dressyr Jag är så trött på den smala (2 cm på min stora kuse :crazy: ) nosgrimma som sitter på hemmatränset. Så slog det mig häromdan, att jag...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Solvira
·
Dressyr Åkte till M*stang och provade ut en ny sadel idag. De var väldigt trevliga. :bow: Provade först en BR som låg bra när han stod still...
2
Svar
31
· Visningar
3 699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025

Hästrelaterat