Prestige VDL

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lucem ferre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 048
L

Lucem ferre

Har ni några föl eller känner ni någon som har föl efter honom? Hurdan mentalitet har de?

Min komis har reserverat ett föl (det har inte enu föts) efter honom och ett fullblod. Fölet skall användas som fältävlans häst.

Taksam för svar!

Sv: Prestige VDL

Jag har en 5 åring e: Prestige . Egen uppfödning .
Han är en gettapulisk jätte älg på 178 cm. Otroligt långbent. Jätte bra i skallen , hur hög ridbarhet som helst. Jag älskar hans galopp!

Vet inte varför han blivit så stor .
Hans mamma var bara 158 cm och syskonen ligger allihop runt 165 - 168 cm..

Gillar honom skarpt i alla fall!

//Tina

Detta sto fotade jag på 3-årstestet 2006.
Petrice.jpg

I lördags fotade jag en en till avkomma på 3-årstest... diplom fick den! Kan återkomma med bild

Min häst har fått en hingst efter Prestige - i år 5 år (numer valack). Otroligt snygg - svart med härlig sida, väldigt rörlig och framför allt väldigt ridbar med ett lugnt och bra temperament (mamman är lite känslig och lite het så det behövdes lugnas ngt...).

Prestige är en bra hingst tycker jag, kanske inte passar lite grövre ston då han ger en del massa och power.

/Maria

Har bara träffat en avkomma, e. Prestige-Bernstein-Ganesco. Hon var super snäll och skitstor.. Men en väldigt trevlig tjej, ville gärna ha uppmärksamhet. Väldigt trevlig modell också. Svart med bläs och vita ben. Vet tyvärr inte var hon finns nu.

Hej!

Det skulle vara kul med lite mera bilder! :)

- Petra

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 769
Senast: Mia_R
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne... 2
Svar
36
· Visningar
7 351
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka